Odgovori na često postavljana pitanja...
Za koje oblike prijevoza pružate usluge upravitelja prijevoza?
Usluge upravitelja prijevoza pružamo samo za obavljanje autotaksi prijevoza koji se može obavljati isključivo vozilima M1 kategorije. Vozila M1 kategorije su cestovna motorna vozila za prijevoz putnika koja imaju četiri kotača ili tri kotača i najveću dopuštenu masu veću od jedne tone, te osim sjedišta za vozača imaju još najviše osam sjedišta. U pravilu su to osobna i kombi vozila kakva se koriste za autotaksi prijevoz i iznajmljivanje vozila s vozačem.
Mogu li doći do vas da potpišemo ugovor i platim vam što trebam?
Ne primamo stranke već sve dogovore i sklapanje ugovora obavljamo isključivo e-mailom, a uplate primamo samo na naš bankovni račun. Najbolje je da pročitate upute za sklapanje ugovora i točno postupite po njima - tako ćemo najbrže sklopiti ugovor.
Je li ugovor sklopljen e-mailom valjan?
Za ovaj ugovorni odnos koji proizlazi iz odredbe članka 20. stavka 1. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu nije propisan poseban oblik pa je sklapanje ugovora prema našim uputama potpuno u skladu sa zakonima i drugim propisima Republike Hrvatske. Predlažemo da potpisani ugovor sa svim prilozima ispišete na pisaču u boji, te da tako color otisnuti ugovor prilažete zahtjevu za izdavanje licencije.
Zašto nemate kontakt telefon nego samo e-mail?
Cijene naših usluga su vrlo povoljne, gotovo simbolične, te za takvu cijenu jednostavno ne možemo pružiti još i telefonsku podršku već svu komunikaciju obavljamo isključivo e-mailom. Naša misija je omogućiti što većem broju autotaksi prijevoznika da po povoljnim cijenama ispune obveze iz Zakona o prijevozu u cestovnom prometu, a da bismo to mogli po tako niskim cijenama sve mora biti prilično optimizirano pa tako nemamo niti telefonsku podršku. Uostalom, smatramo da je priroda našeg poslovnog odnosa takva da se sve može riješiti e-mailom.
Nemam skener (scanner), kako ću vam poslati ugovor?
Jedini način na koji zaprimamo ugovore je e-mailom. Ako nemate vlastiti skener (scanner), možete koristiti uslugu neke od većine kopirnica koji takvu uslugu nude. Napominjemo da je potrebno s vaše strane potpisani i ovjereni žigom ugovor skenirati kvalitetno i u boji (nije dovoljno dobro fotografirati ga telefonom) te ga zajedno s dokazom uplate poslati na našu e-mail adresu.
Koje su naše obaveze nakon što sklopimo ugovori?
Premda se to valjda podrazumijeva - morate nam redovito plaćati naknade prema dokumentu za plaćanje kojeg ćemo dostavljati jer ćemo vam inače otkazati ugovor čime ćete ostati bez upravitelja prijevoza i biti u prekršaju iz skupine 'Vrlo teški prekršaji' za kojeg je propisana kazna do 9.290,00 EUR za Prijevoznika i do 3.310,00 EUR za odgovornu osobu. Također, ako nemate upravitelja prijevoza, temeljem članka 27. stavka 1. Zakona će vam biti trajno ukinuta licencija za obavljanje autotaksi prijevoza.
Osim plaćanja naknade, obvezni ste u roku 15 dana od dana sklapanja ugovora dostaviti nam prvu Ažurnu evidenciju vozila kojima obavljate prijevoz. Kasnije u tu evidenciju morate upisivati sve promjene u vašem voznom parku kojim obavljate prijevoz, te ste na temelju članka 4. Pravilnika o posebnim uvjetima za vozila kojima se obavlja javni cestovni prijevoz i prijevoz za vlastite potrebe dužni u roku 8 dana svaku promjenu prijaviti izdavatelju vaše licencije i izdavateljima svih dozvola za autotaksi prijevoz. Sukladno Ugovoru o pružanju usluga upravitelja prijevoza kojeg ste s nama sklopili, tu evidenciju ste dužni e-mailom dostaviti i nama istovremeno kad je dostavljate tijelu koje vam je izdalo licenciju. Evidenciju dostavljate na našu e-mail adresu [email protected]
Da bismo Vam olakšali, formular Ažurne evidencije možete pronaći dolje.
Osim plaćanja naknade, obvezni ste u roku 15 dana od dana sklapanja ugovora dostaviti nam prvu Ažurnu evidenciju vozila kojima obavljate prijevoz. Kasnije u tu evidenciju morate upisivati sve promjene u vašem voznom parku kojim obavljate prijevoz, te ste na temelju članka 4. Pravilnika o posebnim uvjetima za vozila kojima se obavlja javni cestovni prijevoz i prijevoz za vlastite potrebe dužni u roku 8 dana svaku promjenu prijaviti izdavatelju vaše licencije i izdavateljima svih dozvola za autotaksi prijevoz. Sukladno Ugovoru o pružanju usluga upravitelja prijevoza kojeg ste s nama sklopili, tu evidenciju ste dužni e-mailom dostaviti i nama istovremeno kad je dostavljate tijelu koje vam je izdalo licenciju. Evidenciju dostavljate na našu e-mail adresu [email protected]
Da bismo Vam olakšali, formular Ažurne evidencije možete pronaći dolje.
Ažurna evidencija vozila |
Što je najvažnije da kao autotaksi prijevoznik moram znati?
Našim klijentima prema potrebi dostavljamo e-mail obavijesti s važnim informacijama. Međutim, zbog velikog interesa naših partnera, ali i kao pomoć svim postojećim i budućim taksistima, napravili smo sažetak po nama najvažnijih stvari koje svakako morate znati, a možete ga naći ovdje.
Što ako imam pitanje na koje ovdje nema odgovora?
Nakon što ste proučili ovdje naznačene odgovore na najčešća pitanja, stranicu s najvažnijim informacijama za autotaksi prijevoznike i stranicu upute za sklapanje ugovora i niste pronašli odgovor, budite nas slobodni kontaktirati.